ארוחה קלה ומהירה

לכולנו יש גם ימי קיזוז, כאלה שבהם משתדלים לאכול אוכל בריא ודל שומן. בין אם זה לקזז את העוגות מהסופ"ש או אחרי ארוחה שווה במסעדה או סתם אחרי תקופה שקצת הרשינו לעצמנו להתפנק.
כן, כן.. גם לי יש ימים כאלה ובימי קיזוז אני ממש משתדלת שלמרות הרצון לחסוך בקלוריות ולאכול בריא, יהיה לאוכל גם מראה מפתה וכמובן (והכי חשוב) שיהיה טעים, אחרת אין מצב שאצליח להתמיד.

אז היום אני רוצה לחלוק אתכם רעיון לנשנוש נהדר – שהוא בעצם סוג של הצעת הגשה – ממרח ממש ממש טעים של גבינות ועירית שאני אוהבת למרוח על פתית ולנשנש ממנו. משביע, טעים ולא מרגיש כאילו אני בדיאטה.
הוא גם הולך מעולה כמטבל עם ירקות ואני מגישה אותו לא מעט כשאני מארחת עם שולחן פתוח (מה שנקרא – מזנון).

את הממרח אני מכינה מחבילת גבינת שמנת רזה (5% – יש כמה סוגים ושל כמה חברות), מעט שמנת חמוצה דלת שומן (נניח 2 כפות שמערבבים יחד עם חבילת הגבינה) והרבה עירית שאני קוצצת דק דק – הכי נוח פשוט לגזור בעזרת מספרים. ואם משאירים אותו במקרר הוא מתייצב, סופג את טעמי העירית ונהיה כל כך טעים שאני מסוגלת לאכול ממנו בכפית.

קצת ירקות לייד והופ יש לנו יופי של ארוחת ביניים טעימה, משביעה, וצבעונית מסוג שכיף לאכול גם עם העינים.

וזה מזכיר לי שכשהייתי ילדה כל הזמן נהגתי "לגנוב" לאמא שלי מהפתית. יש משהו בקרקר הזה שהוא מאוד ממכר והעובדה שהוא דיאטטי מאפשרת לי ליהנות ממנו בלי "רגשות אשם".
היום הגוזלים שלי התחלפו איתי בתפקיד ו"גונבים" לי פתית כסוג של חטיף בין הארוחות, ומבחינתי זה מצויין. היום גם יש יותר מבחר של קרקרים לפתית ואפשר לבחור בטעם שאוהבים וגם לבחור אם רוצים עם או בלי גלטן.

ואם רוצים להגיש אותו בצורה קצת יותר מפונפנת אפשר לזלף אותו יפה על הפתית ואפילו להכין בשכבות (סטייל מילפיי רק מלוח ודיאטטי 🙂 ) כפי שרואים בתמונה. זה די פשוט – עושים דוגמה של זיג זג באמצעות שקית זילוף.

אז מה אתם אומרים? נכון שלפעמים איך מגישים משהו יכול להפוך מאכל שהוא לכאורה בסיסי (קרקר עם גבינה) להכי מפונפן שיש???

הפוסט נכתב בשיתוף עם תלמה יצרנית פתית.

השאר תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *